چگونه با ارسال پیامک از طریق پنل پیامک، مشتریان را ترغیب به خرید کنیم؟
يكشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۰۳ ب.ظ
با وجود گسترش استفاده از سامانه پیامک در کسب و کارهای گوناگون، هنوز برخی از افراد به توانایی این روش تبلیغاتی اطمینان کامل ندارند. آنها از خود می پرسند: چطور یک پیامک میتواند مشتریان را ترغیب به خرید کند؟!
در واقع اولین باور غلطی که در بین این افراد وجود دارد، ارسال تنها یک پیامک است. بازاریابی پیامکی تنها به معنی ارسال پیامک برای مشتریان نیست. بلکه کمپین برنامه ریزی شده ای می باشد که در مواقع مناسب و با توجه به استراتژی از پیش تعریف شده ای، از طریق پنل اس ام اس برای مشتریان پیامک ارسال می کند. بنابراین با رعایت برخی اصول میتوان در طی مدت کوتاهی، مخاطبان را با نام تجاری خود آشنا کنید و آنها را ترغیب به خرید کنید. همراه ما باشید تا به برخی از این روش ها اشاره کنیم.