روانشناسی ثروت | موفقیت مالی | قانون جذب

موفقیت و مثبت اندیشی

یکی از پرکاربردترین علوم در جهان امروز علم موفقیت است علمی که با فراگیری آن می‌توان به موفقیت رسید موفقیت در حوزه‌هایی مانند کسب ثروت، آرامش، اعتمادبه‌نفس، خلاقیت، شاد بودن، ارتباط مؤثر و هر آنچه به یک زندگی ایده ال ارتباط دارد را می‌توان از این علم و فراگیری این علم به دست آورد. افراد بسیاری در دنیا آموزش این علم را انجام می‌دهند. افرادی چون برایان تریسی، آنتونی رابینز، جیم رون، راندا برن، جک کلفید، رندی گیج و…سال‌هاست مشغول به این کار هستند. در ایران نیز افرادی چون احمد حلت، علیرضا آزمندیان، محمود معظمی، محمدرضا شعبانعلی، امیرحسین مظاهری، سید حسین عباس منش، معصومه تیموری، شاهین فرهنگ و افراد بسیار دیگری وارد این حیطه شده و فعالیت می‌کنند. بسیاری از آموزگاران در ایران همچون پویا بدایع، کامران صحت, احمد روستا، علی اصغر جهانگیری، علی رضائیان و … نیز مشغول به تدریس علومی همچون بازاریابی, بازاریابی شبکه‌ای, افزایش فروش, زبان بدن, نفوذ به ذهن مشتری، مدیریت مالی، مدیریت منابع انسانی، استعداد, انواع تست‌های استعداد و فنون مذاکره هستند. همچنین مجلاتی مانند مجله موفقیت، مجله راز، مجله شادکامی، مجله خلاقیت و …نیز از رسانه‌های این حوزه‌اند. اساتید بزرگ علم موفقیت در شاخه‌هایی چون تکنولوژی فکر، تأثیرات محیطی و بیولوژیکی بر روی ذهن و تأثیر آن‌ها بر روی موفقیت یک فرد، قوانین حاکم بر طبیعت و تأثیر آن‌ها بر روی عملکرد ذهن و … تحقیقاتی انجام داده‌اند که می‌توان از تمام این یافته‌ها در آموزش علم موفقیت استفاده کرد. مجموعه‌هایی چون مکتب کمال و خانه تحول نیز از این علم برای آموزش‌های خود استفاده کرده‌اند. می‌توان گفت تمام ثروتمندان جهان یا به‌طور مستقیم و یا به‌طور غیرمستقیم از این علم استفاده کرده‌اند و با کمک آن توانستند وارد کسب‌وکارها و مشاغل پول‌ساز شوند. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید نوشته‌ی ناپلئون هیل یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در صدسال اخیر شده و تمام عواملی که به چگونه ثروتمند شویم؟ مرتبط است را موردبررسی قرار داده است. فروش فوق‌العاده‌ی این کتاب به این معنی است که مردم تا چه اندازه‌ای مشتاق فراگیری راه‌های کسب ثروت و آرامش هستند. بیندیشید و ثروتمند شوید انسان‌های زیادی را به چالش کشید که چه عاملی موجب ثروتمند شدن افراد می‌شود؟

نمونه طرح اجرایی کامل بازاریابی پیامکی

يكشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۱۲ ب.ظ

موفقیت بازاریابی پیامکی در گرو پیاده سازی یک طرح از پیش تعیین شده می باشد. در حقیقت شما برای شروع هر حرکت بزرگی، باید ابتدا تمامی عوامل موثر را در نظر بگیرید. بازاریابی پیامکی ممکن است تنها شما را به یاد ارسال پیامک به مشتریان بیاندازد. اما بازاریابی پیامکی تنها به ارسال یک پیامک ساده ختم نمی شود.
برای ارسال پیامک به یک شماره اختصاصی و پنل اس ام اس نیاز دارید. اما جزییات بازاریابی پیامکی از طریق سامانه پیامک، در موفقیت آن بسیار تاثیر گذار خواهد بود. در این مطلب قصد داریم طرح کاملی برای شروع بازاریابی پیامکی در اختیار شما همراهان قرار دهیم. طرحی که در ادامه مطلب به آن اشاره میکنیم در واقع می تواند در قالب یک نقشه راهنما برای دستیابی به موفقیت در بازاریابی پیامکی باشد.

طرحی که قصد پیاده سازی آن را داریم به بخش های زیر تقسیم می شوند. به روند طی شدن مراحل دقت کنید و تمامی مراحل را به هم پیوسته و به ترتیب اجرا کنید.



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۰/۱۴
  • ۳۴۹ نمایش
  • روانشناسی | موفقیت | قانون جذب

ارسال پیامک

بازاریابی پیامکی

سامانه پیامک

پنل اس ام اس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی