رقیب بازاریابی پیامکی کدام روش بازاریابی است؟
در دنیای رقابتی امروز هر کسب و کاری،
استراتژی های مخصوص خودش را به کار می برد تا از طریق بازاریابی بتواند
محصولاتش را به فروش برساند. برخی از کسب و کارها پایبند به روش های سنتی و
قدیمی تری هستند و برخی دیگر با کمی تغییر توانسته اند گامی به سوی جلو
بردارند و بازاریابی پیامکی
را به عنوان ابزار اصلی بازاریابی خود قرار دهند. این دسته از کسب و
کارها، با نگاهی دقیقتر به اطراف دریافتند که ساده ترین و کم هزینه ترین
روشی که میتوان با آن، به مخاطبان دسترسی داشت، ارسال پیامک از طریق سامانه پیام کوتاه است.
برای ارسال پیامک شما به تجهیزات پیچیده و با هزینه بالا نیاز ندارید. بلکه با یک پنل اس ام اس یا سامانه پیامک
و یک یا چند خط اختصاصی، می توانید کمپین بازاریابی پیامکی خود را از همین
امروز آغاز کنید. اما آیا روش های دیگری نیز وجود دارند که بتوانیم به
عنوان رقیب بازاریابی پیامکی از آنها یاد کنیم؟ همراه ما باشید تا نگاهی
دقیق تر به بازاریابی ایمیلی داشته باشیم و بررسی کنیم که آیا این روش، با
بازاریابی پیامکی رقابت میکند یا خیر.